قیمت دستگاه طلایاب

قیمت دستگاه طلایاب

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان همیشگی، در این مطلب قصد داریم درباره قیمت دستگاه گنج یاب صحبت کنیم. همان طور که می دانید دفینه یاب ها از پرکاربردترین و مهم ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. برای اینکه بتوانیم در عرصه کاوش، دفینه های بزرگ و ارزشمندی را پیدا کنیم، حتما باید یک دستگاه حرفه ای و کارآمد داشته باشیم.

قیمت طلایاب هم وابسته به حرفه ای بودن دستگاه شما است. پس با ما همراه باشید تا درباره این مسئله صحبت کنیم.

دفینه یابی در ایران

همان طور که می دانید شرایط کاوش در ایران بسیار خاص می باشد. و معمولا کاوشگرانی که در داخل فعالیت می کنند به دو صورت زیر هستند:

  1. کسانی که کار و فعالیت اصلی آنها پیدا کردن گنج و دفینه می باشد و برای تهیه دستگاه، بررسی های زیادی انجام می دهند
  2. کسانی که قصد دارند بر اساس شانس و اقبال، بدون هیچ تحقیقی به نتیجه مطلوب برسند
قیمت دستگاه طلایاب

قیمت دستگاه طلایاب

واضح است کاوشگران حرفه ای شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت دارند چون دستگاه های حرفه ای را می شناسند و هرگز زمان خود را با دستگاه های بی کیفیت از دست نمی دهند. پس قبل از هر چیزی باید درباره دستگاه دفینه یاب حرفه ای با هم صحبت کنیم و آنها را بشناسیم.

فلزیاب حرفه ای

دستگاه های فلزیاب بر اساس سیستم های موجود در آنها به دو دسته وی ال اف و پالسی تقسیم می شوند. دستگاه های وی ال اف می توانند فلزات را در عمق یک تا دو متر کاوش کنند. این دستگاه ها را بیشتر برای تفریح استفاده می کنیم. و برای کاوشگران حرفه ای زیاد کار آمد نیست چون عمق کاوش آنها کم است.

اما دستگاه های پالسی می توانند به راحتی عمق چهار متر را کاوش کنند. و اگر به کابل های سیمی متصل شوند می توانند بیش از پنج متر را هم کاوش کنند. این دستگاه ها برای افرادی است که قصد گنجیابی دارند. چرا که گنجینه های باستانی در عمق های بالا هستند و برای رسیدن به آنها باید از دستگاه های پالسی بهره ببریم.

اما نکته دیگری که درباره دستگاه های حرفه ای وجود دارد قدرت تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش در این دستگاه ها است. این دستگاه ها می توانند فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و مفرق را به صورت جداگانه کاوش کنند. این سیستم هر چقدر قدرتمند باشد میزان خطای دستگاه کمتر است و کاشگر با سرعت بیشتری به هدف می رسد.

و در نهایت باید گفت بالانس دستگاه های حرفه ای بسیار مهم است. این سیستم که در دستگاه های پیشرفته فقط با زدن یک کلید تنظیم میشود، کاری می کند که کاوشگران از داده های اشتباهی دور بمانند و دستگاه اطلاعات اشتباه را به اپراتور ندهد.

قیمت دستگاه طلایاب در بازار:

دستگاه های گنج یاب دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک عملکرد و کارایی های خاص خود را دارند و طبعا دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند. متاسفانه بازار داخلی پر از افراد سودجو و کلاهبردار می باشد که اقدام به تولید فلزیاب جعلی می کنند و اکثرا نام فلزیاب خارجی به کاوشگران می فروشند.

بنابراین اگر دوست دارید در دام این افراد گرفتار نشوید، به هیچ وجه از شخص فلزیاب خریدای نکنید. بهترین انتخاب برای کسان که می خواهند اقدام به خرید هر نوع دستگاهی بکنند ، شرکت فلزیاب آی کا پی وی است. این شرکت به عنوان قدیمی ترین تولید کننده انواع سیستم فلزیاب و معدن یاب در ایران می باشد که دارای مجوز رسمی از صنعت و مدن می باشد و تمامی دستگاه های خود را تا یک سال گارانتی می نماید.

برخی از محصولات فلزیاب آی کا پی وی :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *