Metal Detector Rent

اجاره فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

اجاره فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب

چرا اجاره فلزیاب ؟

گنج یابی در حال حاضر به یکی از فعالیت های پرهیجان و پردارمد در جهان می باشد که علاقه مندان بسیار زیادی دارد. این موضوع در بین کاوشگران داخلی بیشتر به چشم می خورد زیرا ایزان نسبت به کشور های دیگر دارای دفینه های ارزشمند دفن شده زیادی می باشد که هر کاوشگری آرزوی کشف آن ها را دارد. اما برای موفقیت در کاوش دفینه ها نیاز مند داشتن یک گنج یاب تصویری حرفه ای می باشد.

به همین دلیل برخی از کاوشگران به خاطر توان مالی قادر به خرید فلزیاب نمی باشند. بنابراین این افراد راهی جزء خرید فلزیاب دست دوم ندارند ، اما خرید فلزیاب دست دوم می تواند در ادامه کار کاوشگر را با مشکلاتی همراه سازد اگر از مراکز معتبر خریداری نکنند. اما ما به جای خرید دستگاه دست دوم ، اجاره گنج یاب از شرکت IKPV را پیشنهاد می کنیم.

اجاره فلزیاب

اجاره فلزیاب

مرکز معتبر اجاره گنج یاب :

شرکت IKPV با بیش از 20 سال سابقه در تولید، فروش و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیر در اقصی نقاط کشور میباشد. اگر به دنبال کاوش در یک منطقه خاص هستید و بودجه کافی برای خرید یک فلزیاب مطمئن و کاربردی را ندارید و یا در انتخاب فلزیاب مناسب با منطقه کاوش مردد هستید میتوانید با کارشناسان خبره ما در شرکت IKPV تماس گرفته تا ضمن راهنمایی برای انتخاب فلزیاب مناسب، آن را برای مدت محدود با نازلترین قیمت اجاره کنید. میتوانید فلزیاب مناسب با محیط کاوش را از میان انواع فلزیاب های ایرانی و خارجی انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که مجموعه فلزیاب های این شرکت از مرحله طراحی تا تولید در انحصار و اختیار میباشد. 
کلیه دستگاههای فلزیاب این شرکت در حضور مشتری و توسط خود خریدار تست میشود.

شماره تماس : 09120043750 – 09120814042

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *