Metal-detector-replace

تعویض فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

تعویض فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز | فلزیاب دست دوم | فلزیاب کهنه | فلزیاب کارکرده

شرکت IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است و به دست مختصصان بسیار زبده و با تجربه ساخته میشوند.دستگاههای شرکت IKPV در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی ما بر اساس شرایط اقلیمی ایران بوده و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

تعویض فلزیاب

تعویض فلزیاب

دستگاههای گنج یاب بر اثر کاوش در محیط های سخت و شرایط عملیاتی دشوار دچار آسیب میشوند و باید با یک دستگاه نو جایگزین شوند. گاهی اوقات نیز کاوشگر قصد دارد تا فلزیاب خود را با یک دستگاه جدیدتر تعویض کند تا بتواند در کاوش خود از مزایای یک گنج یاب پیشرفته بهره ببرد.

اگر قصد تعویض دستگاه گنج یاب خود را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مقدمات تعویض دستگاه دست دوم شما با فلزیاب نو فراهم شود. فلزیاب های کهنه به مرور زمان دچار اشکالاتی میشوند و نیاز به تعویض دارند پس اگر شما هم فلزیاب کارکرده دارید و قصد تعویض آن را دارید میتوانید با یک تماس دستگاه خود را با مدل های جدید و متنوع تعویض کنید و از داشتن یک دستگاه فلزیاب حرفه ای لذت ببرید.

مشاهده برخی از محصولات ما :

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد خرید فلزیاب با نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *