Lorenz-Z1

فلزیاب لورنز | آموزش فلزیاب لورنز

فلزیاب لورنز در نمایندگی فلزیاب شیراز | فلزیاب Lorenz | گنج یاب Lorenz |دفترچه راهنمای LORENZ Z1

همه ما پیش از خرید هر محصولی در رابطه با آن تحقیق میکنیم و اگر شما نیز قصد خرید یک فلزیاب را دارید میدانید که بازار فلزیاب بسیار متنوع است و انتخاب یک برند خاص کار سختی میباشد اما برخی از برند ها با اثبات برتری خود نسبت به دیگران توانسته اند تا اعتماد کاوشگران و متخصصین این حوزه را به دست آورند که از آن جمله میتوان به گنج یاب لورنز اشاره کرد . شرکت آلمانی LORENZ سازنده انواع دستگاههای گنج یاب و فلزیاب ، یکی از برترین کمپانی های فعال در این عرصه است.

فلزیاب لورنز

فلزیاب لورنز

آشنایی با فلزیاب LORENZ Z1 :

یکی از بزرگترین دستاوردهای این کمپانی سری فلزیاب های DEEPMAX است. از دستگاههای این سری میتوان به فلزیاب LORENZ Z1 ، فلزیاب DEEPMAX X6 ، فلزیاب DEEPMAX X5 و فلزیاب DEEPMAX X3 اشاره کرد.تفاوت بین فلزیاب DEEPMAX X6 و فلزیاب DEEPMAX X5 در داشتن Datalogger داخلی و یک GPS اضافی است و فلزیاب Lorenz z1 نیز جدیدترین محصول این سری است. این دستگاه را میتوان بهترین فلزیاب پالسی حال حاضر دانست. اگر شما نیز یک دستگاه لورنز خریداری کرده اید و در کار کردن با آن دچار اشکال هستید و به آموزش کار با دستگاه لورنز زد وان نیاز دارید با ما همراه باشید.

فلزیاب لورنز فلزیابی متفاوت :

شرکت لورنز آلمان به جای تولید تعداد زیادی از محصولات ، تمام تمرکز خود را روی بهینه کردن و آپدیت محصولات قبلی گذاشته و کاوشگران به موفقیت این روش اذعان دارند. اگر شما نیز با دستگاههای این شرکت کار کرده باشید متوجه تاثیر این استراتژی بر روی کیفیت دستگاههای فلزیاب خواهید شد.

عامل تبدیل شدن این فلزیاب به دستگاهی بی رقیب در گنج یابی سالها تحقیق و توسعه ای است که شرکت Lorenz برای ساخت آن صرف کرده است. اگر قصد خرید گنج یاب لورنز را دارید میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تنوع فلزیاب های عرضه شده در فروشگاه فلزیاب IKPV بسیار زیاد است و کاوشگر بنا به مورد استفاده و عمق کاوش مورد نیاز میتواند محصول خود را از بین انواع برند های جهانی انتخاب و محصول خود را در هر جای ایران در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرد. توجه داشته باشید که با توجه به عرضه گسترده فلزیاب تقلبی و فاقد کیفیت به جای فلزیاب خارجی ، حتما از مراکز فروش معتبر خرید کنید.

 

*** برای دانلود دفترچه راهنمای لورنز زد وان کلیک کنید ***

مشاهده برخی از محصولات ما :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب و سنسور GPR با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت خرید فلزیاب لورنز با نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید

آموزش لورنز Z1 ، کاتالوگ لورنز Z1 ، مشخصات فلزیاب لورنز Z1 ، قیمت فلزیاب لورنز ، عمق کاوش لورنز زد وان ، تست فلزیاب لورنز ، قیمت دستگاه لورنز X6 ، فلزیاب لورنز اصل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *