cheap-treasure-detector

گنج یاب ارزان و قدرتمند با ثبات عالی

گنج یاب ارزان و قدرتمند با ثبات عالی

پیدا کردن گنج یاب ارزان قیمت همراه با ثبات عالی و خطای کم در این بازار آشفته امری بسیار دشوار است. بسیاری از گنج یاب هایی که با قیمت پایین به فروش میرسند دست ساز بوده و عملا کارایی ندارند. شرایط خاص اقتصادی و ارزی در ایران باعث شده است تا گنج یاب خارجی قیمتی نامعقول پیدا کند و کاوشگران از گنج یاب ارزان تر، استقبال بیشتری کنند.

همین موضوع سبب شده است تا افراد به گنج یاب هایی که دارای قیمتی پایینتر از میانگین بازار باشند شک کرده و به سختی به آنها اعتماد کنند در صورتی که در این بین شرکت هایی هستند که با تولید گنج یاب های با کیفیت و دقیق و ارائه آنها با قیمت پایین به مصرف کنندگان سعی در متعادل کردن این شرایط دارند. پس به این نکته توجه داشته باشید که هر دستگاه گران قیمتی خوب نبوده و هر دستگاه ارزان قیمتی لزوما بد نیست!!

گنج یاب ارزان

گنج یاب ارزان

خرید دستگاه ارزان و باید و نباید های آن

نکته ای که برای مصون ماندن از دست کلاهبرداران فلزیاب باید مد نظر داشته باشید و رعایت کنید این است که خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید و از شخص خرید نکنید و به هیچ برند و دستگاهی اطمینان نکنید مگر اینکه با دست خود آن را تست کرده و با آن کار کنید.

بسیاری از دستگاههای فلزیاب خارجی دارای عملکردی بسیار ضعیف بوده و از خطای بالایی برخوردار هستند پس از روی برند و اسم خرید نکنید. گنج یاب هایی در خاک ایران دارای عملکرد خوب و مناسبی هستند که دارای سیستم کارکرد پالسی باشند زیرا خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از املاح معدنی است و باعث میشود که فلزیاب ها خطا بزنند. به همین دلیل استفاده از سیستم های پالسی و همچنین انتخاب کویل فلزیاب مناسب از مهمترین نکاتی است که باید رعایت کنید.

ثبات یک گنج یاب یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هنگام انتخاب آن باید رعایت کنید. بسیاری از دستگاههای گنج یاب در مواقعی دارای عملکرد خوبی هستند اما در اثر گذشت زمان و تغییر محل اپراتور شروع با خطا زدن میکنند که همین عامل نشان دهنده ی عدم ثبات آنها است.

فلزیابی خوب است که در همه ی شرایط دارای عملکردی یکسان باشد و از تلورانس زیادی برخوردار نباشد. این عامل در فلزیاب های مختلف باعث میشود که راندمان دستگاه دائما در حال تغییر باشد و نتوان به سیگنال های دریافتی آن اعتماد کرد.

در این مقاله سعی داریم تا برخی از گنج یاب هایی که در عین داشتن عملکردی خوب دارای قیمتی رقابتی و ارزان نیز هستند به شما معرفی کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را داشته باشید.

معرفی 4 گنج یاب ارزان با راندمان بالا 

همه ی گنج یاب های فوق دارای قیمتی زیر 30 میلیون تومان بوده و در عین حال دارای عملکردی فوق العاده میباشند. همه ی آنها تصویری بوده و با استفاده از آنها میتوانید شکل حدودی ، اندازه و عمق هدف را تخمین بزنید همچنین همه ی آنها از سنسور های مگنومتر استفاده میکنند و به دلیل داشتن سیستم کارکرد پالسی در خاک های معدنی و شوره زار ها نیز از خطای پایینی برخوردار هستند و میتوان به ثبات آنها اعتماد کرد.

البته تمام موارد فوق به اپراتور فلزیاب نیز وابسته بوده و مهارت اپراتور میتواند نقش پررنگی را در این زمینه داشته باشد. اگر از کاربران تازه وارد هستید میتوانید با خواندن راهنمای کار با فلزیاب در این زمینه به دانش کافی برسید و همیشه به یاد داشته باشید که مطالعه دفترچه راهنمای فلزیاب از ضروریات کار با این دستگاه ها است.

آدرس فروشگاه گنج یاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – سر کوچه 21

شماره تماس : 09120043750 – 09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *